Гарантія

Що робити у випадку несправності?
  1. Зв’язатися з нам по імейлу чи телефону вказаними у розділі Контакти
  2. Надіслати на єлектронну адресу документи на покупку пристрою. Надати назву моделі та серійний номер. Описати проблему і надіслати пояснюючі фотографії.
  3. Дочекатися рішення сервісного центру (2-3 робочі дні). У спірних випадках сервісний центр має право взяти зломаний виріб на експертизу і зобов’язується провести її протягом 20 календарних днів.
  4. У випадку заводського браку, всі витрати по заміні бракованого виробу сервісний центр бере на себе.

Додаток до інструкції з експлуатації

Якщо придбаний Вами виріб потребує спеціального встановлення та підключення, Ви можете звернутися до уповноваженої організації, що спеціалізується з надання подібних платних послуг. При цьому вимагайте наявності відповідних дозвільних документів (ліцензій, сертифікатів, тощо). Особа, що здійснює встановлення та підключення Вашого пристрою, несе відповідальність за правильність здійсненої роботи. Пам’ятайте, що кваліфіковане встановлення виробу є суттєвим для його подальшого належного функціонування і гарантійного обслуговування. Переконайтеся, що особа, яка здійснила встановлення, внесла всі необхідні відомості до гарантійного талону.
Якщо в процесі експлуатації виробу Ви вважатимете, що параметри його роботи відрізняються від тих, що викладено в інструкції з експлуатації, радимо Вам звернутися за консультацією до організації, яка продала Вам товар.

Гарантія не поширюються на вироби за наступних умов:

  1. Порушення правил експлуатації, зберігання і транспортування товару;
  2. Механічного пошкодження виробу чи його комплектуючих, деформації корпусу;
  3. Дії третіх осіб;
    • самостійний ремонт чи внесення несанкціонованих виробником конструктивних або схемотехнічних змін неуповноваженими на те особами;
    • відхилення від Державних Стандартів (ДСТУ) та норм мереж живлення, уземлення, телекомунікаційних та кабельних мереж;
    • неправильного встановлення та підключення виробу, в тому числі використання його сполучено з виробами, на які не поширюється дана гарантія, чи дані дії не санкціоновано Виробником;
  4. Пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  5. Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовується даний товар, або виниклі в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів, що мають несправності;
  6. Дії непереборних сил (стихійні лиха, пожежа, блискавка і т. ін.);
  7. Впливу шкідливих програм (наприклад, комп’ютерних вірусів);
  8. Пошкодження внаслідок стихійного лиха, удару, потрапляння сторонніх предметів в середину приладу;

Періодичне обслуговування виробу, у тому числі налаштування, чищення, заміна витратних матеріалів і т.д. не є гарантійним сервісним обслуговуванням, і здійснюється спеціалізованими організаціями за додаткову оплату.

Гарантійному обслуговуванню, поверненню та обміну не підлягають:

  • Картриджі та голки (стилуси) вінілових програвачів
  • Динамічні і конденсаторні головки мікрофонів, звукознімачі, зчитувальні оптичні й магнітні головки CD,
  • DVD, VHS програвачів, гучномовці навушників, високочастотні й низькочастотні гучномовці акустичних систем (динаміки), що поставляються як окремо, так і вмонтованими у виріб;
  • Комп’ютерні плати та звукові карти, програмне забезпечення;
    – пульти дистанційного керування, потенціометри, стрілкові та світлодіодні індикатори, елементи живлення,
    – щітки електро-двигунів, запобіжники тощо;
    – окремі блоки живлення, трансформатори, димери, фільтри електричної напруги, стабілізатори напруги, зарядні пристрої;
    – лампи розжарювання, світлодіоди, радіолампи, що постачаються як окремо, так і вмонтованими у виріб;
    – кабелі, дроти, сполучні роз’єми (конектори) всіх типів, що постачаються як окремо, так і вмонтованими у виріб;
    – чохли, футляри, ремені, тросики (в тому числі передавальні тросики обертових механізмів), світлофільтри, оптичні лінзи, сумки, струни та інші витратні матеріали;

Щоб уникнути можливих непорозумінь, зберігайте протягом всього терміну придатності, особливо протягом гаратнійного терміну, всі документи, що додаються до товару під час його продажу (товарний чек, інструкція з експлуатації, гарантійний талон). Безкоштовне сервісне обслуговування не здійснюється у разі втрати даного гарантійного талону. Виробник та Продавець не несуть жодної відповідальності за втрату Користувачем внаслідок використання виробу будь-якої конфіденційної чи особистої інформації.

Дана гарантія не обмежує законних прав споживача, наданих йому законодавством України.